Ο Ιστότοπος μας χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία του.
Χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.
Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική μας σχετικά με τα cookies
Πολιτική Cookies
Για την ανανέωση δελτίου ανεργίας υποβάλετε το αίτημα σας, ψηφιακά, μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης της δημόσιας διοίκησης "gov.gr". Μετά την ταυτοποίησή σας, το σύστημα σας ανακατευθύνει στη σχετική ψηφιακή υπηρεσία του Φορέα Δ.ΥΠ.Α. προκειμένου να υποβάλλετε και τα υπόλοιπα αναγκαία στοιχεία για την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής της αίτησης. Στη συνέχεια ο φάκελος σας ελέγχεται από την αρμόδια υπηρεσιακή μονάδα και εκδίδεται η απάντηση εντός του προβλεπόμενου εκ του νόμου χρονικού διαστήματος.
Για κάθε πληροφορία σχετικά με την παρεχόμενη υπηρεσία καλέστε 1539 Κέντρο Ενημέρωσης Πολιτών και Επιχειρήσεων Περιφέρειας Αττικής.
Αρμόδιες υπηρεσίες που προσφέρουν την επιλεγμένη υπηρεσία:
Εδώ μπορείτε να υποβάλλετε προσωποποιημένα αιτήματα ή ερωτήματα, καθώς και διευκρινιστικά ερωτήματα και αιτήματα ενημέρωσης για την πορεία αίτησης που ήδη έχετε καταθέσει. Μπορείτε, επίσης, να κοινοποιείτε αρχεία χρήσιμα για την περίπτωσή σας. Για να χρησιμοποιήστε τη συγκεκριμένη υπηρεσία θα πρέπει να ολοκληρώσετε τη σύνδεσή σας με τους προσωπικούς σας κωδικούς Taxisnet.
Η δυνατότητα ανανέωσης ξεκινάει 20 ημέρες πριν την ημερομηνία λήξης του δελτίου ανεργίας και διαρκεί μέχρι την ημερομηνία λήξης του. Μετά την παρέλευση του εν λόγω χρονικού διαστήματος το δελτίο ανεργίας διαγράφεται αυτόματα. Σε αυτή την περίπτωση, οι πολίτες μπορούν να προβούν στην έκδοση νέου δελτίου ανεργίας, εφόσον εξακολουθούν να ισχύουν οι προϋποθέσεις εγγραφής στο Μητρώο ανέργων.
Η ανανέωση του δελτίου ανεργίας γίνεται αποκλειστικά με τους ακόλουθους τρόπους: 1. Ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TAXISnet, μέσω: 1.1 της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr ή 1.2. των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΔΥΠΑ (https://eservices.oaed.gr/pls/apex/f?p=1001:1:) 2. των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
Η σύνδεση στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Δ.ΥΠ.Α. πραγματοποιείται με χρήση προσωπικών κωδικών TAXISnet, μέσω της επιλογής «Σύνδεση στο Σύστημα μέσω πιστοποίησης από την ΑΑΔΕ». Αν είστε ήδη πιστοποιημένος χρήστης θα μεταβείτε αυτόματα στη σελίδα ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Αν δεν είστε πιστοποιημένος χρήστης θα οδηγηθείτε στη σελίδα μέσω της οποίας θα γίνει η εγγραφή σας στο σύστημα και στη συνέχεια θα μεταβείτε αυτόματα στη σελίδα ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω ΚΕΠ καθώς και για την έκδοση όλων των βεβαιώσεων των επιδοτούμενων ή μη ανέργων, απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.
Δείτε τις αναλυτικές οδηγίες στο: https://www.dypa.gov.gr/documents/10195/1214548/A3%20FYLTELIKO%20XAKR_XVRIS%20ESPA.pdf
Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) θα πρέπει να έχετε μαζί σας ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης ή ασφαλιστικό βιβλιάριο).
ΦΟΡΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΟΑΕΔ
ΣΕΠΕ
ΟΠΕΚΑ
Κοινωνική αλληλεγγύη
Εργασιακά θέματα
Ισότητα & δημογραφική πολιτική